Vonzó külső, légmentes belső

A Weidenhammer bemutatta sokoldalú és kényelmi csomagolóanyagait

2014. február 13., csütörtök, 09:38

Címkék: csomagolástechnika élelmiszerbiztonság élelmiszercsomagolás FachPack Weidenhammer Packaging

A Weidenhammer Packaging Group (WPG) a FachPack kiállítás alkalmával komplett portfólióját mutatta be, amely merev, figyelemfelkeltő módon felcímkézett karton- és műanyag fogyasztói csomagolóanyagokat tartalmaz. A cég kiállításon való részvétele a vevőközpontú kényelmi csomagolás köré összpontosul, ami optimális védelmet nyújt az élelmiszerek és egyéb fogyasztási cikkek számára a külső hatások ellen, ugyanakkor a figyelemfelkeltő dizájn is kiemeli a sorból.

Érzékeny termékek védelme

Az új fejlesztési projekt legfrissebb terméke a különleges lehúzható fedél, amely megjelenését és használatát tekintve emlékeztet a kereskedelmi forgalomban kapható fém konzervdobozokra. Az alumíniumlemezhez speciális fémgyűrűt rögzítenek, amit aztán hozzáforrasztanak a dobozhoz. Ez gondoskodik a csomagolás vízhatlanságról és a termék frissességéről, ezért ideális érzékeny termékek – például magvak, kávé, de akár tejpor – csomagolására is, ami specifikus higiéniai szabályoknak kell, hogy megfeleljen. A Heinz-t, az egyesült államokbeli élelmiszergyárat már meggyőzték az előnyei. A cég nemrégiben vezetett be két bébitápszert az olasz piacra, a Nipiolt és a Plasmont, Weidenhammer lehúzható tetejű dobozokba csomagolva. A másik döntő tényező volt a WPG által kifejlesztett teljesen új higiénés koncepció köré épülő gyártás. – A lehúzható fedelű kompozitdobozaink maximális védelmet nyújtanak az érzékeny termékek számára, és alternatívát jelentenek a fém konzervdobozok mellett – magyarázza Rolf Regelmann, a WPG értékesítési és marketingigazgatója. 
 
Fogyasztói csomagolások figyelemfelkeltő címkékkel

Édességek reklámdobozban 

A kompozit anyagú dobozok széles körben elismert, praktikus, megbízható megoldást jelentenek a csomagolásra. Védik a chipset és egyéb sózott rágcsálnivalókat a töréstől. A henger alakú kartondobozok reklámhordozóként és ajándékcsomagolásként is funkcionálnak. A FachPack alkalmával a Weidenhammer szintén kiállította a Nestlének gyártott Triopack dobozt, amibe gyerekjáték és három csomag Smarties cukorka is kerül. A stílusos, vékony konstrukció és a nagyon is figyelemfelkeltő címke magára vonzza a tekinteteket, ezért fontos szempont az értékesítésnél. A dobozhoz rögzített fül segítségével könnyen hordozható. A vásárlók már a Ricola gyógynövény cukorkáit is kompozit anyagú dobozokból fogyaszthatják. A svájci gyártó most először jött ki nagyobb mennyiségekkel, Weidenhammer csomagolóanyagba töltve, ami lassan átveszi a hagyományos fémdobozok helyét ebben a szegmensben. A váltást a környezetvédelem fokozott fenntarthatósága alapozta meg. A Weidenhammer többi  csomagolóanyagához hasonlóan a kompozitdobozok is főként újrahasznosított anyagokból készülnek, és maguk is újrahasznosíthatóak. – Az olyan kérdések, mint a költség és a környezetre gyakorolt hatás egyre nagyobb fontossággal bír az élelmiszergyártók és viszonteladók számára – mondja Regelmann. 
 

Átlátszó vagy fotórealisztikus

A Weidenhammer Plastic Packaging (WPP) PermaSafe® műanyag tetőmegoldásai szintén nagy lehetőségeknek néznek elébe. Két új PermaSafe® termék is napvilágot lát hamarosan: az egyik a Mr. Fix, tálalásra kész étel az Eifler Fleischwarentől, valamint pácolt hering a JSC Brivais Vilnis-től. Ezek a termékek ismételten azt példázzák, hogy az „újrafeltalált” doboz sokoldalúan felhasználható, maximális védelmet nyújt a termék számára, és kényelmi célokat is képes kiszolgálni.
 
Sok lehetőséget kínál a kelet-európai piac
 
Az Eifler tálalásra kész ételének fotórealisztikus képekkel illusztrált, például húst és rizsköretet ábrázoló csomagolása felkelti a vásárlók figyelmét. Ezt az „In-Mould Labelling” technológia teszi lehetővé, ami összevonja a csomagolás és a címkézés folyamatát. A JSC Brivais Vilnis ugyanezt a csomagolási megoldást teljesen másfajta dizájnnal is használja. A 70 mm magas, figyelemfelkeltő címkével ellátott PermaSafe® dobozon van egy kis ablak, ami átlátszóvá teszi a csomagolást. Ilyen módon a vásárló jól láthatja a belecsomagolt terméket. A Weidenhammernek ez az első műanyag csomagolóanyaga, ami kifejezetten a lett piacra készült. – A kelet-európai piac sok lehetőséget kínál, különösen a halak és a tenger gyümölcsei vonatkozásában – mondja Andreas Rothschink, a WPP értékesítési igazgatója.
 
www.weidenhammer.de
Keresés
Bejelentkezés / Regisztráció
Média Partnerek